9 Nisan 2012 Pazartesi

bitenler # 9


                                             


EVEEEETTT.. evime döndüm şükürler olsun ki; iyiyim..pek bir sıkıntım yok; iç dikişlerim de iyileşiyor sanırım; ağrım azalıyor günden güne..İhtiyacı olan herkese,hastane köşelerindeki hastalara,dertlilere,yardıma muhtaçlara...Rabbimden acil şifalar diliyorum...

hastanelerde de mi krem süründün, diyenlere, eheueheuee diyorum :)
direkt annemin evine geçtiğimde; orada da bol bol şampuan vs. bitirdim anlamadan..
duşlarımı aksatmadım, yoegan döşek yatmadım çok şükür..nazlandırmadım bedenimi..

yine lüks,ekstrem ürünler yok bitenlerde..makyaj mazemesi vs. bitirmek bir muzice olduğu için ; sanırım daha uzun süre bu tip gündelik ürünler bitireceğim..

iyi oluyor bana; gündelik ürünler de bitse ; bu postları yapmak..neyi ne kadar kullanıyorum,takip etmiş oluyorum post yapınca..

1- Elidor güçlü ve parlak saçlar için şampuan : Elidor'u seviyorum, biliyorsunuz..annemlerde bunu kullandım, tekrar almam lakin normal bir saçın ihtiyacını fazlasıyla karşılar; benim binlerce kez röfle yapılmış yıpranmış saçıma dokunmadığına göre..


2- Syoss onarıcı terapi faciası:)) nihayet eşim bitirebilmiş bunu :))

3- Hobby yıpranmış saçlar için bakım kompleksi : janjanlı ismine göre, normal bir market ürünü;saç kremi.. tamamı dolu değildi; forş forş döküp bitirdim..annemin evinde her tür krem,şampuan,kişisel bakım ürünü,her tür makyaj malzemesi,özellikle babamın geniş bir parfüm rafı; bulabilirsiniz..annemler de kozmetik ürünlerine çok düşkün..babam ve annem de kişisel bakımlarına çok özen gösterirler; ne güzel ! biz de kardeşimle onlardan almışız; elimizden geldiğinde kişisel bakıma özen gösterme, temiz olma, temiz kokma huylarımızı..çok şükür !

4- Elidor ipeksi yumuşaklık saç bakım kremi  : güzeldi,daha önce de kullanmıştım..bunu da bitirdim; tekrar almam, gerekmediği sürece..

5- Signal White now diş macunu : son dönemdeki favorim, bikaç kutu oldu bitiriyorum ve memnunum.tek kötü yanı ; diş fırçasını masmavi yapıyor birkaç kullanımdan sonra..boyası yoğun demek ki.elimdekiler bitsin ; clinomyn'e devam..

6- Roll pedli film : amilyat yerlerime, hastaneden çıkınca dikişlerin üstüne yerleştirdim hergün duşumu alırken..
göğsümün arasında, göbek deliğimde ve altında, sağ yan tarafımda ve bir adet de yine sağ tarafımda yanımda hortum takılı olduğu için biçok yerimde kesi ve dikiş vardı..bu boy pedler bana çok rahat geldi..piyasadaki en iyi ürün buydu..pahalı buldum şahsen..ufacık kutu 15 lira..gerçi ben çok sık değiştirdim; obsesif olmayan normal insanlara bir nekahat süresinde bir paket yeter diye düşünüyorum :))


7- Nivea soft nemlendirici günlük bakım kremi : kokusu annemle müsemma..yıllardır annemin kullandığı en soft en hedehödösüz günlük nemlendiricisidir..annemi öperken bu kokuyu alırsınız :))
bana da bir kutu hediye etti ve bitirdim..


8- 2 adet arko nem nemlendirici krem : daha önce de kullanmış ve bir daha asla almam demiştim lakin annem bu iki ufak kutucuğu da bana verince orama burama sürüp iş olsun diyte bitirdim :))


9- Dove fresh touch sabun : favori sabunum biliyorsunuz..yine annemde her duşumda bol bol kullanıp bir barı bitirdim,mutluyum :))

sizler neler bitirdiniz bakalım ben yokken :)))
xoxo..

6 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

geçmiş olsun:)

özge dedi ki...

ohhh bitmişler yine, baya bitirmişsin canım. Ben en çok hobbyi merak etmiştim, onun şampuanını övenler var baya. sen kremi pek beğenmemişsin sanırım.bende şu syoss kremi bitrsem elseve alıcam yine..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

kozmetik perisi, çok teşekkürler..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özgecim, sıradan şeyler bitirdim lakin yine de teiyt altına almış oluyorum işte..
hobby fena değildi lakin onlarca iyi saç kremimiz varken bu alınmamalı bence,senin de öyle zira, elinde başka başka kremler var..
elseve'nin kremini ben beğenmemdim..syoss röfleli saçlar için olanı aldım şimdi ve bi milyon tane daha krem var bitmeyi bekleyen..

star keeper dedi ki...

çok çok geçmiş olsunnn:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

star keeper'cım çok teşekkürler,eksik olma..