14 Nisan 2012 Cumartesi

bitenler # 10


bu hafta 2 kez "bitenler" postu yaparak, tüketim çılgınlığının laçkalaşmasını ispat etmiş oluyorum :///


1- dove cream bar  : dove vazgeçilmez sabunum..bu,sade / normal olanıydı ve biraz daha ufak boy idi..


2- dalan d'olive yoğun  bakım kremi :nerde yoğun bakım kremi yazısı okusam aklıma bir karikatür geliyor ..mutlaka görmüşsünüzdür hani bir mezar taşı yazısı : dün yoğun bakım- bugün yoğum bakın :)))))

3- bepanthen : sevgili bepoş :)) merhem kıvamlı olanıydı; artık bepanthen almıyorum ve herkesi de tüylenme yaptığı yönünde uyarıyorum zaten.. eller, dirsekler, topuklar ve yaralar için evet tabii en vazgeçilmezimiz..içinde az kalmıştı bitti,gitti..


4- komili haymana kaplıca el sabunu : Allahasen, bi sabunun kaplıcalısı ne işe yarar..ellerimizi yıkayınca, ellerimizi kaplıcaya mı götürmüş kadar oluyoruz ,neyin kafası bu ,anlamadım :SS
ne kokusu kalıcı, ne nemlendiriyor..her seferinde başka bir el sabunu alıyoruz ya zaten hepimiz genelde değil mi ? el sabunlarını vs. koymuyorum genelde lakin az önce bir blogger arkadaşın bitenler postunda görünce atmadan evvel fotoladım..


5- parmex aseton : dökme deliği açık olduğu için favori asetonum.. işini iyi yapıyor..aseton işte..
şuan gülşah marka olanı kullanıyorum ve dökme yerini delmek yerine her seferinde kapağını dişlerimle çıkarırken kafayı buluyorum :))

bu arada, sonlarda, alışveriş postumda ,banu alkan kıvamında uzamış tırnaklarımı tebrik eden olmadı ?? :))))
dibine kadar tırnak yiyen biri olarak, bikaç sene önceki tırnaklarıma geri döndüm,adam ettim , şükür!
hastanede abartısız variller dolusu serumun en güzel yanı, tırnaklarımı da beslemesi,kaş kirpik fışkırtması oldu sanırım :)))

güpgüzel musmutlu haftasonları ....xoxo !

5 yorum:

viva dedi ki...

Dove sabununu bende cok seviyorum! : )

özge dedi ki...

nilaycım,çok hızlısın bakıyorum, bu hafta bereketli sanırım bende çok ürün bitirdim hatta hepsini pazar eklemek zor olur diye haftaiçide ekliycektim üşendim:) haymana sabun yorumuna çok güldüm:))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

vivacım, evet biliyorum laflamıştık aızıcık dove sabun konusunda.. sağol yorumuna tatlım !

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Sevgili özgeeee:))

bu hafta evet bereketli oldu lakin bikaç bitenler postunda haluhazırda hep market ürünü,şampuan,ufak tefek şeyler idi.. kozmetik ve eczane ürünü ,daha iyi ürünler daha mı bereketli bilemiyorum çok zor bitiyorlar ki onları daha çok foş foş kullanıyorum:))

haymana sabun hakkaten öyle ama :))
sağol yorumuna...kucak !!

Asli Han dedi ki...

İnanirmisin bende suan o hayman sivi sabunu kullaniyorum, ve yazdiklarima tamamen katiliyorum. Ne kokusu var ne eli yumusatiyor? Nasi bi kaplica bu ? :D blogunu yeni buldum ve hemen takibe aldim. Belki sende benimkine bir goz atmak istersin :) makyajinasli.blogspot.com