19 Nisan 2012 Perşembe

hayatımın karikatürleri - 1

aslında çok başka şeyler yazmak için açmış idim yeni kayıt sayfasını .. lakin  klasörlerden görsel seçmeye çalışırken vazgeçip, tebessüm ederek bunlara yer vermek istedim.. çoğunu mutlaka biliyosunuzdur.. görmemiş arkadaşlar vardır diye arada bu postları yapacağım..
belki benim gibi birilerinin daha yüzü güler, rastlar da blogda..


hayatımın karikatürleri devam edecek :))))   en üstteki FIRAT  karikatürlerinin abartısız aşığıyım..
Fırat'ın bu üstteki  karikatürü ( at boku doktoru, sümük doktoru :)))) birebir benim çocukluğum ; hatta en çok Emincan'ın çekisi; şimdiki genel halim :))) len manyak Fırat ,koyyim de tur at, e mi  ? :))))

bu karikatürleri hergün görsem ; ki belki 60 kez gördüm,okudum,detaylarına kadar ezberimde; 100 yıl daha baksam tillahi yine gülerim, yine gülerim :))










11 yorum:

muazzez dedi ki...

Süperler, çook güldüm:))

özge dedi ki...

bayıldım canım,özelliklede ilkine hakikaten böyleydik yaaaaa, banane sıkılmasaymış olayı. hatta anneme çok canım sıkılıyor banane der dururdum oda sıkıcan iyidir çabuk çıkmaz deyip sinirlerimi altüst ederdi:))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Muazzezcim, karikatür aşığıyım ben sorma.. katılarak gülüyorum bazen..hayranım insanların bu zekasına.. ALLAH daha çok güldürsün canım !

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Özgecim evet di mi ? :)))
fiks lafıdır annelerin ,seninkinin de öyleymiş demek ( Allah başımızdan eksik etmesin can annelerimizi )

sıkı can çabuk çıkmaz :)))

özge dedi ki...

kesinlikle öyle,annelerimiz her derde deva,amin diyorum canım.

Grace dedi ki...

bılıyorum ama tekrardan okuyup gulmek ıcın her zaman sebep yaratıorlar

Gamze dedi ki...

faik ve 1tl sının hastasıyım :)

sevda s. dedi ki...

Bazılarını biliyorum ama nerde görsem yine okur gülerim. Çok iyiler canım ya :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

grace; evet di mi ? her zaman gülünesi..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

gamze ; faik bir tutku yahu sorma.. fırat ve faik bir de hunileri tek geçiyorum :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevdacım ,evet kaç kez görse gülüyo insan yine :)