18 Nisan 2012 Çarşamba

sen yine mi saç şeysi aldın :))) GLİSS HAIR REPAIR SAÇ MASKESİ VE PALMOLIVE KOKU GİDERİCİ SABUN..






pazar günü tekira avm 'de ( sanki Tekirdağ'da başka avm var :)) watsons'a amaçsız ve hayasızca bir hışım girdiğimde " asla bişi almıcam " dedim..demiştim..

günlük hede hödöler..yedeklenen şeyler .. pamuk,aseton,ponza taşı,ojeler,diş fırçası vs..
asıl bahsetmek istediğim, kullanmayanlar var ise geçekten koşarak gidip alın ve saçınıza sürün diyeceğim ürün ise şudur :  GLİSS HAİR REPAİR

saç bakım ürünleri standlarında bakınırken, zaten elimde onlarca saç bakım ürünü olduğunu ve asla almamam gerektiğini içimden sürekli tekrar ediyordum..

dışımdaki ses ise satıcı arkadaşa şunu soruyordu : burdaki gliss serilerinin tümünü kullandım ama siyah olan hariç..sizce hangisini alayım ?

kız, hazırda bekliyormuş ve kendi saçını tutup, parmağıyla bu kavanozu işaret etti..
" saçlarım iki kez açıcı ile mahfoldu ve gliss'İn özellikle bu maskesi topladı saçımı.." dediğinde ben çoktan sepete bu şık ve güzel kokulu kavanozu atmıştım bile..

tekrar etmeme gerek var mı ? saçlarım yine berbat durumda.. geçen ay üstüste 5 kez işlem gördü yine aynı gün içinde..

ben  HC HAİR CARE ' ciyim biliyosunuz, saçımı HC hair complex'ten başka bişi toplayamamıştı şimdiye kadar..

şimdiye kadar ..çünkü artık bu siyah gizemli kavanozcuk da favorim oldu..

banyo sırasında sürer sürmez bi farklılık hissettim saçımda..haşur haşurluk yok, yumuşaklık var..duruladıktan sonra da devam eden yumuşaklık hem de..

ardımda banyoda kalan muhteşem koku, yıkayalı 12 saati geçtiği halde hala mis gibi kokan saçım,kendi halinde kurumaya bırakıp tararken odaya yayılan koku...

bir saç ürününün kokusu hakkında bu saydığım 3 veri benim için gayet kafi..çünkü sigara içiyorum ve saçıma siniyor,hergün yıkasam da,en güzel saç ürünü kokusu bile bikaç saatten fazla kalamıyor ://

kokusunu geçelim hadi..
tek bir kullanımda saçımı toparlamasına ne demeli ?

ha-ri-ka !!! demeli..

yoluk yoluk ve dehşet kabarık olan saçlarım bu üründen sonra şuan hafif fönlü gibi..dolaşma yok..düğümlenme yok..elimi attığımda yumuşacık ve çatalsız bir saç tutamıyla şaşırıyorum..

bana kalsa daha anlatmak isterim zira saç ürünleri çok önemliş benim için..lakin daha fazla uzatmayayım ve bu ürüne benden 100 üstünden 100 puan !!!

diğer muhteşem şey ise, en üst fotoda görülen ve bir marketten aldığım palmolive koku giderici el sabunu..
kendisi büyük boy..
başka şişeye aktarmak için ince ağızlı yapılmış ve etrafa dökülüp ziyan olmuyor evdeki sabunluğa doldururken..

güzel kokan iyi-kötü tüm sıvı el sabunlarını denemiş biri olarak, palmolive'nin bu sabununa gördüğünüz yerde yapışın diyorum..

yeşil limon, yazıyor. lakin pahalı,kaliteli parfümlere benzer, çok kalıcı ve elleri yıkadıktan sonra banyoda kalan bir kokuya sahip..
yani koku gidericiden çok öte bence..

hatta gece yatmadan evvel, diş fırçalama-el yıkama seramonisinden sonra uzun süre
 " güzel bişe kokuyo yav "
" hımm ne kokuyo böyle yav" 
diye kendimi, nevresimleri falan kokladım :))
evet, ellerimden geliyordu o koku..

bu iki ürün de şiddetle tavsiye olunur..

siz bu hafta neler aldınız ??


6 yorum:

SEVECEN dedi ki...

ama bu tarz alışverişler insanı çokkkk rahatlıyor,güzel günlerde kullan hepsini

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

SEVECEEEN:)))
ÇOK HAKLSIIN EVET , RAHATLATIYOR VALLA..
SEN NASLSIN BAKALIM, NE KADAR KALDI BEBİKE ??

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan şeker, bende glıssın tüm ürünlerini kullandım bu maskeyi taki bu haftaya kadar kullanmamıştım. Luxybox sağolsun içinden bir paket çıktı denedim ve çok beğendim. Eğer mayonezli maskeyi almasaydım kesinlikle bunu alacaktım bende. Palmolivi öyle bir anlatmışsınki en kısa zamanda alınacak:) bazen bende gece yatınca neyin güzel koktuğunu bulmak için koklar dururum:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özgecimmmm
mayonezli maskeden daha guzel oldugunu hıssedıyorum.tek kullanımda evet dedıgın gıbı hemen farkedıyor. 2.ve 3. kullanışlardan sonra çok daha etkili oluyormuş..
palmolivin kokusu inan çok cezbediyor beni,gidip gelip 5 dk da bir ellerimi yıkıyorum, ellerim soyulacak :)) bence al bi dene evet,, nasılsa sıvı sabun, begenmezsen bıle ılla kı kullanılılacak bıseyy..
sen de demek koku delisisin :)))

sevda s. dedi ki...

Aldıklarını mutlulukla kullan :) Glissi de Palmolivi de kullanmadım ama güzel kokulara aşık olduğum için kullanmak şart sanırım :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevgili Sevda s.

yorumuna teşekkürler..

ah, sen de mi aşıksın kokulara..

saçınla zorun var ise glissi mutlaka almalısın ama boyasız yada en azından röflesiz ise saçların, bunu kullansa insan sorunsuz saça sanırım rapunzel falan olur :))

palmolive'e gelince; inan koca 700lük şişeyi yarıladım 3 günde, gidip gelip yıkıyorum elimi..

şimdi duşta bunu kullansam acaba reaksiyona yol açar mı, onu araştırıcam.. birebir duş jeli olsaydı keşke bu kokunun..