21 Nisan 2012 Cumartesi

uzun ve yoğun madde bağımlısı


*  eheueheheheh.. deep özge' ciğimin kozmo-moda çekilişini kazanmışım, sabah sabah sevindirik oldum,
yayvan yayvan gülerek giriş yapmamın sebebi budur :))

* blog yorumlarımı " gömülü yorum " olarak kullandığımı ve tekrar sayfa açtırarak yorum yazmak gerektiren bu "daha zor" durumu neden bana söylemediniz hıı ? kendim yorum yazmaya üşeniyordum, bu tip yorum biçimi kullanan bloglara, ayyy meğer ben de böyleymişim ://
" yeni sayfa açılan düzende" kullanıyorum artık yorum olayını ..
ben bile blogumda yorumlara cevap veriyoken azap çekiyomuşum yav...oh, dünya varmış !!!

* gliss hair repair / siyah serinin saç serumlu saç maskesinden aşırı memnun olduğumu söylemiş olsam da, 3. kez kullanmış olarak " harika" olduğunu yinelemek istiyorum !!!!!


* Türk kahvesi yapıp gelicem, bekleyin kıpraşmayın :))

* heh, nerde kalmıştık : annemde kaldığım dönemde hayatımda ilk kez bu kadar çok tv seyretme alışkanlığı edindim.. normalde koca kişisi eve gelene kadar sadece tozu alınan tv, şimdi sabah gözümü açar açmaz, tillahi şu şekilde konuşuyorum :
( kiminle mi ? bittabi kendimle :))

-ayy Gülben'i kaçırıcam..

-ayy Doktorum'da bugün hangi konu vardı..

-Saba'yı sevmiyorum ,çok itici buluyorum ama ayy çok iyi konuklar çıkarıyo..

-kıyafetinizi çogg beyendimm çogg beyendimm..

 -ayy Eve Düşen Yıldırım'da Muazzez bugun kıçını ne kadar açtı bi bakıyım hem kardeşimin okulunu görürüm yine..

-ev hediyesi şeysi olan yarışma (adını bilmiyorum ) du bakayım oha eve bak , sadece mutfak bile benim ev kadar..

-Feriha'yla Emir ne zaman ölcek, olsun du bi bakıyım kardeşimin okulunu görcem yine..

 -ayyyyyy...ayyy....
itiraf ediyorum : GEÇEN GECE gerçeğin peşinde  ADLI PROGRAMI İZLEDİM.. BUNU DA YAPTIM.. evet..BUNU DA...

*  ptesi-salı-çarşamba delice bahar temizliği yaptım. ilk 6 ay asla ve kat'a 900 gramdan fazla tek birşey bile kaldırmamam gerekirken ve bu bana 100lerce kez tembihlenmişken, evde didiklemediğim yer kalmadı.
zıplayarak fayans silme, gerinerek perde takma, sil-süpür-ov-bastır-cam-kapı-bla bla bla bla...

sonuç : operasyonumun 1.ayını böyle kutladığım içün ağrıdan kıvranıyorum günlerdir..iç dikişlerimi tek tek hissediyorum ve tam 10 gündür ,günde 2 saatten fazla uyumadım :(((


*  temizlikçi abla pazar dışında bir gün veremedi ve pazarlar asla uygun değil bana..

* operatörüm doktorum blogumu okuyo olabilir :))


* yoğun bir misafir trafiğim oldu..kemiklerim kırılıyor..hastane,çıkışta annemin evi,dönüşte kendi evim..doldu doldu taştı ..amma sevenim varmış..alkışlarla yaşıyorum..:)))
vallıyii çiçek koklayıp pasta yemekten bitap düştüm vallıyiii
 ( bu son cümle gönül yazar ses tonuyla okunacak  )

* akabinde , üzülerek de olsa misafir ağırlamaya ara vermek zorunda kaldık Emincanla..uzunca bir süre ayakta kalmamak, sil-süpür-yemek-çay-servis vs.. yapmamak adına..( istediğin kadar yakının,canın kanın olsun, iş yapılmadan vs olmuyor, kim ne derse desin ve bu ağrıyı çekmeyen bilmiyor ) nedenleri, bakınız alttaki madde :)))

*  CİDDİ SİTEM VE HASTALIK KELİMELERİ İÇERİYOR, İSTEMEYEN OKUMASIN :
üstüste gelen  depresyon,anksiyete, kalp / taşikardia  , safra kesesi, delice ağrılar, defalarca hastane yatışı, operasyon vs vs ..sonrasında, ziyarete gelenlerin ÇOĞUNUN  kendi sezeryanlarını anlatması, 3 günlükken bebeği nasıl emzirdikleri, ayyy ölüp ölüp dirildiklerini dinlemekten gerçekten çok sıkıldım ve sinirlenmenin ötesine geçti bu durum ! iyi de kardeşim , sen sezeryan yaptın, tek bi yerde dikişin var ..lazerle yapıştırdılar ve ayrıca 80 paket serum yemedin !!! hala damarlarım ağrıyor ve kollarım kabuk kabuk soyuluyor ! aga ben 2 saat amilyat oldum ve 4 yerde ayrı ayrı dikişlerim var, göğüs aramdan tut, göbek deliğime kadar paramparçayım !!! ziyarete gelmişsin, ne demem gerekiyor " kalkayım da sen yat buraya, 15 ay once olduğun sezeryan yerin madem çok acımış, buyur geç yat yatağıma" !!!


okuyan yakın ,tanıdık vs varsa, kimse gereksiz yere üstüne alınmasın,çok sinirleniyorum,çok !!!!!!

* görüldüğü üzere biraz övülmeye falan ihtiyacım var çünkü yüzyıl süren bi PMS yaşadım ://

* bu yılki  Türkiye TEFAL Yetkili Servisleri Seminerleri,  babamlar için yine Antalya'da 9558786969 yıldızlı bir otelde düzenlendi.. her yıl paintball turnuvası düzenlendiği için babam bu yıl da eşofman alışverişini yaptı, bavulunu ona göre hazırladı..lakin hava şartları nedeniyle paintball ve yüzme aktiviteleri iptal olunca haaaaaaaaaaaahahahahahaha " Türk sanat müziği orkestrası " kurdurmuşlar babamlara.. her yetkiliye bir Türk müzik aleti hediye edilip, koroda onu çalması istenmiş.. babama " def" düşmüş.. hani şu " cümbüş" dediklerimizden.. hahahaahhaaaaaaaa.. gülmekten yarılmışlar.. yıllardır bu ekibi ve gayet ciddi organizasyonlarını bildiğim için, fotolarını hala görmesem de , hatırladıkça gülmekten kırılıyorum :)))))
babamın artık bir defi var..bu madde tarihe not olarak buraya kazındı :))))))))))))))

* sinirleneceğim çok şey ile başlayan gün ya da gece, şükredeceğim çok şey ile devam eden duygu ve düşüncelerimle , gün içinde beni defalarca pollyanna ve iblis arası iki uçta götürüp getiriyor.artıların eksileri götürüp ortaya huzurlu,saçma,gerçek ve tatlı bir duygu çıkıyor.. o duyguya bayılıyorum !

* iştahım çok açık.. geçen yıl verdiğim 13 kilo, bu yıl serum-iğne etaplarıyla önce eksi 4 ve sonra artı 3 kilo olarak değişim gösterse de, daha fazla alacağımı sanıyordum, çok da üzülmedim o yüzden.. maurerse tekrar başladım ( deli cesareti)



* açken, ben, ben değilim.. sen, sen misin ey okur ?!


eh, bu kadar yeter şimdilik..
maddeli postları çok seviyorum..

siz madde madde yazılan postlar hakkında ne düşünüyorsunuz ?

güzel haftasonları ! xoxo



8 yorum:

özge dedi ki...

nilaycım,güzel günlerde kullan cicilerini,umarım hemen gönderirler, ne kadar çok gelenin olmuş öyle, tüm akrabalrın falan aynı şehirde sanırım, genelde öyle olduğunda gelen giden bitmez. Temizlik olayını bırakta yat dinlen bence,kimse evin temiz diye madalya takmayacak boynuna :))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

çook teşekkürler canım ya..mailde yazdım sana asıl mutlu ldugum sebebi..

gerçekten çok düşünceli ve içtensin,teşekkürler tekrar..

tabii, seviniyor insan..değişik ürünler, nebliim bişi kazanmış olmak..tatlı küçük güzel duygular bunlar..

eveeet, ben de eşimde Tdağlıyız, buralıyız ve burda yaşıyoruz. akraba,eş dost şükürler olsun, çok kalabalık, çok fazla..


aman sen bakma bana, hem burcum hem yükselenim ikizler benim :) bana yaranılmaz anacım.. gelseler yoruldum derim,gelmeseler kızarım..

eşim dünyanın en sabırlı insanı olmasaydı :) şimdiye gazetelerin ikinci sayfa haberlerine çıkmıştık, adama cinnet geçirtirim ben :)))

temiz olunca madalya takılmıyo ama bigün biyeri silmezsin o gün de biri gelir ve aksine orayı görür, haaahhh ozaman adın çıkar işte :))

burası trakya beya:)

şaka bi yana, güzel yorumlarına her zman çok mutlu oluyorum..

kocccaman sevgiler!

zoitsa dedi ki...

hahahah bu hamburgeri o kadar beğendim ki kıçımı dikmek isityorum haahahahahahah
ben sıradan misafirlerden değilim çünkü bir kesiğim yok :))ama yine de başın bir normale dönsün gülerken dikişlerin ağrımasın istiyorum :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hadi leynnnnnnnnnnnn zoiğ delisi

delirtme beni

misafirmisin la sen :///

hamburger olayı çok iyi ama demi la :)

SEVECEN dedi ki...

açken ben ben değilim ewtt:) okadar zorlamakendini temizlikte ama eminim mis olmuştur,bende bitirdim temzilii ve kısmetse evime 10 gün sonra hiç gitmeyecek olan bir misafir gelecek ve ben ona hayat boyu hizmet edeceğim tıpkı evimdeki 2horoza ettiğim gibi:)ya bak benim misafirler daha kallaviii:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

seveceeeen :)

çok iyiydi.. horoz ha :))

ALLAH sağlıcakla kurtarsın, müjdeli haberlerini bekliyoruz.. elin kulagında artık yavas yavas dimi ..

misafirlerin hiiiç gitmesin ömür boyu hep paçanda olsunlar :)

sevda s. dedi ki...

Maddeli postunu okudum ve çok beğendim, çok keyifli olmuş :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevdacımm sağolasınn:)