13 Nisan 2012 Cuma

yıka beynini !

selam selam..

"yıka beynini" adlı bu kitabı az çok hepiniz duymuş,görmüş,okumuş ya da okumaya yeltenmişsinizdir..

kişisel gelişmek isteyip, bir türlü kişisel gelişememekten mütevellid ne bulursam aldığım,okuduğum,ettiğim bir dönemde ( bu bir dönem 30 yıl aslında :))   Nuray Sayarı'nın " içindeki gücü keşfet" imtrak kitabıyla ve bikaç benzeriyle birlikte bunu da almış bulundum..

NLP ile, kişisel gelişme ile, psikoloji ve astroloji ile sanılandan çok daha fazla içiçe ve ilgiliyim aslında..

lakin cevaplarını bulamadığımı sandığım sancı dolu soruların, yıllarca düşünüp kıvrandığım herşeyin cevabını,ayrıntısıyla,herkese anlayacağı dilden veren, mucize boyut olan bir İslam yaşayış sanatı TASAVVUF ta bulduğumdan beridir ,kişisel gelişmeyi de bu kitaplarda çok şükür aramaz oldum..

ne zaman ve ne kadar " kişisel" gelişecekseniz, zaman ve mekandan soyutlu bir şekilde gereken size veriliyor zaten.. OLDUĞU KADAR,OLMADIĞI KADER ; ilkesini öylesine benimsiyorsunuz ki,kişisel gelişmek, çok da umrunuzda olmuyor açıkçası..

bu ve benzeri kitapları aldığıma pişman mıyım ? yoğğ.. lakin Barış Muslu' nun bu kitabı,gerçekten " çalışmayı" gerektiriyor..yani ben ve benzerlerim kalpazanlara göre değil :))

aylar önce aldım bu kitabı aslında.. lakin tekrar elime geçti ( demek ki yine kişisel gelişmek isteğindeyim :)) ve ilk aldığımda okurken altını çizdiğim yerlere odaklandım genelde...

bunu yapmayı seviyorum..kitaplarımın, alınış -okunuş tarihleriyle paralel, ne kadar eski bir tarih ise, altını çizdiğim yerleri gözden geçirmeyi o kadar da seviyorum..

o tarihte ilgimi ne çekmiş,neye şaşırmış, neye gülücük işareti koymuşum..nelerin altını çizmişim..şimdi okurken neyi saçma buluyor, neyi yeniden keşfediyorum; harika oluyor bunu yapmak..tavsiye ederim..

kitabı almayın demiyorum; ne haddime zaten ! lakin gerçekten oturup adam gibi motive olup söylenilenleri yapacaksanız fayda bekleyin..

yoksa tıpkı ,diyette elma serbest diye, benim gibi acıktıkça 3 elmadan günde 3 kilo elma yemek misali, tomarla sayfa okuyup " dalai lama" olmayı falan beklemeyin :))

ilgimi çeken ve ilk okuduğumda altını çizdiğim bikaç yeri paylaştım..özellikle bir test var; motive olup onu deneyin ,derim.. ( idiomotor sorgulama)

ps: bilmeyen, bloga yeni gelen arkadaşlar için, fotoların üstüne tıklayınca büyüyor..olabildiğince makro çekim çalışmaya gayret ettim..

herrrrkese kişisel gelişmeler dilerim :)))












bahsettiğim idiomotor sorgulama :




4 yorum:

zoitsa dedi ki...

hahah iyi parmağımda aynı anda oynadığına göre çok dengeli bir insanım :)bizi de kişisel geliştirdiğin için teşekkür ederim:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

ahahahahaaha sirseri kızan seni

oynatçam o parnaklarını..

asıl sen ya da panpam memet bi düğün dernek kurun da, benim parmacıklarımı oynatın artıkkkk :)))

sevda s. dedi ki...

Ben de beynimi yıkamak istiyorum :) Yakalarsam alayım, kitapları not almıyorum, kitapçıya gittiğimde aklımda olanları seçiyorum :)

Suzy Lilibebek dedi ki...

ne reflekssiz insanmışım yaw, kıpırdamıyor bu parmaklar, kasılmıyor bile...