27 Nisan 2012 Cuma

zoi ve hasta ziyareti :)))




akşama bana geçmiş olsuna gelip, ( geçti ama babalar gibi izleri kaldı :))))
özlem gidermece- yeyip içip yayılmaca planları içinde olup da bu sefer ıskalamayan zoi-nilmoon ikilisi ,gün içinde yüz elli bin kez akşam için bişi konuşurlar..

( cümleye gell ! başka türlü anlatması namümkün :))

mekan : messenger :))

zoi : akşama sana gasteye sarılı piskevit getircem nan !

nilmoon : istemiyom bişe kızım yav, sölerim istersem

zoi: olmaz kuzum, hasta ziyaretine gelip de gazeteye sarılı bisküvi getirmeden olur mu ?

nilmoon : hahahahahaha

zoi : geleneklerine bağlı biriyim ben :))

nilmoon :  hahahahahah

zoi : kısır için bişi lazım mı ?

nilmoon : domates.migrosa gitmek çok zor hacı !

zoi : tamam o zaman akşama sana gasteye sarılı domtes getircem :)

nilmoon : hahahahaah

aradan zaman geçer..domates,kısır..zoinin bu kez geleceği aracın ticari olup olmayacağı:)) ..gibi konular konuşulur..

zoi : birazdan belli olur kaçta geleceğim..bişi istiyo musun kuzum ?

nilmoon : evet istiyorum. zayıflamak. çok aşırı para. istanbulda yaşamak...bi de 10 yıl öncesine geri gitmek..

zoi : o son istediğinin formülünü bulana kadar diğerlerini yapmaya çalışırım bebeyyimm :)))))))





  akabinde gülmekten yarıla yarıla ,bunu post yapmalı,tarihe bi not daha düşmeliyim zoiğ için; diye düşünerek.. google'da ,
" hasta ziyareti"
" hastaya gazeteye sarılı yiyecek götürmek "
" gazeteye sarılı bisküvi "

gibi absürd şeylere görsel ararken bula bula gazete kağıdına sarılmış esrar,eroin buldum :)))))) töbeler olsun :))


abi, aradığım şey belli yani çok net kelimeler.. hadi " saarılı" ve " yiyecek " kısmını geçtim lakin " gazete" aratınca, Tanrı bizi korusun, esrar eroinden bol bişii çıkmadı yahu :))))


hasta karikatürlerini aratınca da en üstteki karikatürü görür görmez atladım :)))


petibör büskivi aratmalarıma da daha fazla devam edemedim zira Allahım,ağzımn suları akıp adeta küçük bir niagara şelalesi oluşturmuştu..

 insanlar petibörden mucizeler yaratmış.. kule gibi pastalar, dehşet tatlılar..piiyyy!
benim bildiğim petibör bisküviden bi mozaik pasta yapılıyo bi de sütle ıslatıp pudingle dizilen uyduruk pasta ..
boşuna evde oturuyorum zoi boşuna... petibörden bi kule şekilli pasta yapamadıysam püü yazıklar olsun bana !!

not : zoi 'nin bana bu akşam neyle- nasıl ve ne tip bir araçla geldiğini ve yedik içtik yayıldık kısmını yarın işşallaaa çiziktiririm :) xoxo !


3 yorum:

zoitsa dedi ki...

hahaha senin enfess kısırın,benim gaste kağıdına sarılmış petibörüm,zekunun absürd sorularıyla acayip bir gece bizi bekliyor:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

ahahaahaaaaa

evvet sabırsızlıkla bekliyorum, gelirken bi kutu da süt kapın bari petibörden kule pasta yapalım :))

viva dedi ki...

Güzel bir konusma olmus : D Bende bugün kisir yaptim, sizede afiyetler olsun, cok gecmis olsun ayrica ; )