8 Mayıs 2012 Salı

bitenler # 12


1- mendix ıslak mendil : paraben içermemesi ile sevindiren bi mendil.. ıslak mendillerin bendeki kullanım amaçlarını kısaca yazayım : makyaj malzemesi silmek; akan ruj,tozuyan far, kalemtraş kenarı silmek..pc klavyesi silmek..yere birşey döküldüğünde kullanmak ve belki o an elimin altındaysa ellerimi silmek..
bunun dışında ıslak mendil kullanmadığım için ayda 1 paket ya bitiyor,ya bitmiyor..

2- little black dress spray : avon'Un kokularında artık emin olduğum bir özellik var, aslında avon ile sınırlamak yetersiz : kokular eskidikçe aromaları yoğunlaşıyor; belki de içindeki alkol ya da su miktarı uçuyor..hatta, ben bikaç yıldır yeni parfüm aldığımda ve johnson baby floral kolonyamı her yenilediğimde bikaç gece kapaklarını açık bırakıyorum..kokuları daha belirginleşiyor..
öylesine alınmış bu spray de oda kokusu olarak foş foş perdeye koltuğa sıkıldı ve bitti..

3- cosmed göz çevresi jeli : bikaç yıl önce,cosmed'i daha hiçbir blogda görmemiş duymamışken,cosmopolitan dergisi ile bir tester yollamışlardı yamulmuyorsam..sonra kişisel bakım ürünlerinden oluşan büyükçe bir tester pakedi yolladılar..en az iki yıl olmuştur; çoğu orda burda sürüklenip duruyor..eşe dosta verdim, açıp birer kez kullandım..yorum yapamayacağım,sanıırm benim cildime uygun değil pek, cosmed ürünleri..

4- vichy aqualia thermal jel : bu kaçıncı tester bilmiyorum lakin çok severek sürüyorum, gerçek boyunu alacağım sanırım..





5- caudalie eye and lip cream : bu minnak boy bile 10 gün bol bulamaç yetti göz çevreme..öyle sevdim ki, ambalajı kesip içinde kalanları da kulak pamuğuyla sıyırıp sıyırıp bi 5 gün daha sürdüm..bu aralar, 10-15 er günlük devam eden periyodlar ile iyi markaların göz krem / jellerini deneme imkanım oldu..en iyisi bu sanırım benim için..

6- caudalie premier cream : enfes ! tek kelimeyle enfes !
10 gün kadar kullandım bunu da..kokusu muhteşem, sürdükten birkaç dakika sonra ve ertesi gün bile hala devam eden " ipek" hissi ,bu ürüne para bayılmaya değer..yapmam gerekense, nuxe serum ile bu krem arasında karar vermek..

böyleyken böyle işte..6 kalem ürüne upuzun yorum yazmak da güzel dimi :))
ahh, bi de bi sorum olucak :)

siz, ıslak mendilleri ne amaçla kullanıyorsunuz sevgili blogdaşlarım ?

3 yorum:

zoitsa dedi ki...

seninkilerden farklı bir amacım yok:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

heheeheheh kuşumm ağğğ neler kaçırmışımmm yeni postların varrrr

özge dedi ki...

bende makyaj yaparken ellerimi silmek ürünlerin ambalajlarını silmek makyaj masama o anlık dökülen bişey olursa onu silmek için kullanıyorum bazende tüm bu işler için makyaj temizleme mendili kullanıyorum:)