25 Mayıs 2012 Cuma

bitenler # 13



1- she roll- on : sürekli kullanıyorum..şuan nivea'nınkini bitirmek üzereyim..she'yi yedekliyorum zaten, nivea bitsin, she'ye devam..


2- avon rare pearls : sürekli kullanıyorum..bana en çok yakıştırılan ve illa ki yedeğimin olduğu şişe..


3- mendix parabensiz ıslak mendil : bu ara sık sık bitirdiğim paket..

4- clinomyn : bitenlerde en sık görülen diş macunum..


5- signal white now : clinomyn ile yarışıyor,son kutumu kullanıyorum..


6- ponza  taşı : kirli görünüme bakmayın, yeşil rengin boyası akıp alttaki doğal taş rengi çıkınca atıyorum; mütemadiyen 2 ayda 1 yeniliyorum..şuan mavi rengi aldım,kullanıyorum..

çok vasat,tatsız,heyecansız bir bitenler postu idi..bir sonrakinde umarım daha çok ürün bitirmiş olurum..hala allık bitirme tezi için savaştayım ve naparsam yapayım naslaa naslaaa naslaa bitmiyor nalan !







3 yorum:

Geleneksel Türk Mutfağı dedi ki...

Merhaba,
Diş macunlarından hangisini önerirsin?
Ben Sensodyn kullanıyorum, diş minem zayıf olduğu için ama kanamalar azalmadı:S

sevda s. dedi ki...

Ohh bitenler gitsin yerine daha cicileri güzelleri gelsin :)

burcu dedi ki...

she'nin roll on'unu burda görüp aldım ve bayıldım. şu an kullanıyorum ve kullandığımın dışında 3 tane de yedek var. fiyatı da süper :)
she'nin vücut losyonları da süper. ondan da var evde 6 tane. tavsiye ederim :)