29 Mayıs 2012 Salı

çok heyecanlı bi haber :)))

blogda güncelleme :

baklagillerden sonra.....şimdi de lokma döktüm..
ahahahaaaaaa..

taze demli çay, salkım dometes, biber, keçi ve inek peyniri, petek bal ve taze pişmiş mis kokulu çilek reçeli , köy incirinden top top incir reçeli , siyah ve yeşil zeytin eşliğinde sıcacık lokma / hamur kızartması yemek için blogumu izlemeye alın, her bi yerde duyurun :)))))

ahahahaha ..

asıl bombayı patlatmadım : organik sütten lor peyniri de  yaptımm.

ahahaaahahaaa..noluyo leynnnn :)))

hey adamım, derdin ne senin ? :)))))



6 yorum:

zoitsa dedi ki...

lan resmen evrim geçirdin

Judy Abbott dedi ki...

yoksa hamile misin??:)

öz'üm dedi ki...

kızım senden beklenen en önemli haber bebek geliyor olabilir..yemek listesini görünce tuaf oldum...
bebem bizim için onlar sıradan işler...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hahahahah anağmm korkutmayın len beni. hamile falan değilim.
yani ne niyetine girdik ne de öle bişi var ortada. lan lan korkutmayın benii...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özüm senin sıradan işler dediğine ben parmak atıyorum yeaavrım. espri yaptım tabiğsi, çok heyecanlı bi haber ahanda lokma döktüm diye..
tey allam..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

judy yoh bacım yav. enee tırstım. yok lan öle bişe. saçmalığımın boyutlarını göstermek içün yani evde lokma döktüm lor yaptım gibi heycanlı bi haberdi. enee..