26 Mayıs 2012 Cumartesi

kahverengi cumartesi..

kahverengiye neden bok attım şimdi hiç bilmem !
ne çok severim aslında, asil, kral, at figürü çağrıştıran, sütlü ya da bitter ton kahverengiyi..

yaşlı rengi sanıp, yaş almaya başladıkça vazgeçilmez bulduğum , arada adına bir tutam yavşama katıp ,
kahpe olmayan tek renk kahverengi,dediğim..

bu lanet cumartesiye neden kahverengi dediğim konusunda,dediğim gibi bi açıklamam yok ve sanırım yazı aktıkça olmayacak da.. ( bir tek sefer daha dediğim gibi demeyeceğim)

kahverengi rengini  ( zincirleme isim takmalasına ramak kaldı ) ve ( dal sarkar kartal kalkar) övecek halde bile ne çok hissiyatım varmış meğersem !

böyle sıkıntılı,böyle zıt, böyle ters bi cumartesi yaşamamıştım !
sebep : hiçlik.
yokluğun da sahibi olan Allah'a sığınıyor ve kimseye böylesine boş ve kahverengi cumartesiler emzirmemesini diliyorum doğa ananın!

uykusuz bir ( her) gece + sabah 6.30 a koca kişisi için kurulan telefon alarmı + 11 gibi pes edip uykusuz ama uykulu ,ne mahmur ne de mahmure bir uyanış..

afrikan mango yutarkenki öğürme hissi + toğum şimdi ben nasıl kahvaltı yapıcam ,diye hem hapı yutmama hem de iştahla kahvaltı edemememe olan kendisel sinirleniş ve serzenişlerim eşliğinde kahvaltı masasına somak durma kerkinişlerim !

demli çaydan ilk yudum + önceki geceden kalan iki paket, farklı pastanenin farklı tadlarına sahip ekler'lerden ( lerlerlerden ) yuvarlayışım..

+ bi paket sigara + bi demlik çay + okumaktan kırmızı gülün alı var göz rengim..

+ duş çıkışı kafaya sarılan sultan kıvırtması havlunun ,şu saat itibariyle hala saçta olması , kalıbını yayması..

+ kahverengi asil renkti, başka başlık bulana kadar da beş posta post yazarım kafası..

( o diilde kalk bi saçını başını tara, bornozları topla balkondan.. lilözünü çıkar at artık..)

parantez içi açıklamaları :



1- lizözüm yok. kelimeyi sevdiğim ve hürmet duyduğum için kullandım.
2- çok "neyin kafası" yazısı olmuş.yayından kaldırmam olası.
3- bekarlık sultanlıktır !

4 yorum:

özge dedi ki...

böyle kasvetli bir günü geride bırakmışsın ne küsel işte:) bazen oluyor böyle günler.afrikan mangoyu bu aralar duymaya başladım canım nasıl bir şey zayıflatıyormu gerçekten?

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

selam fıstıkım.
aman ne kasvetlıydı hakkaten. neyse kı gecesı guzel gectı.

canım ben maurersle gecen yaz 13 kılo verdım. afrıkan mangonun cok fazla sahtesı var, ben flasth tv den aldım.

tok tutyor cok fazla ama duzenlı ıcemedım daha kutunun yarısı bıttı ben hala duzensız ıcıyorum. sanırım en guzelı bunları kullanmamak.

zoitsa dedi ki...

ilginç bir yazı olmakla beraber son cümleni ders alacağım..

sevda s. dedi ki...

Güzel bir yazı olmuş ama, ben sevdim :)
iyisin değil mi?