16 Mayıs 2012 Çarşamba

psikoz bi kahve molası // yenile tuşu..

mola ama neye mola ?
kendimi dinlemeye, dinlendirmeye bi kahve molası..
çünkü, bariz farkla anladım ki, kendimi dinlendirmek isterken bile daha çok delirtiyorum ?!?!

susmayan ev ve cep telefonları, car car çalan kapı , facebook ve diğer bikaç sanal mecrada dolup taşan bildirimler, mailler..gerekliler yüzde 10 ,gereksizler yüzde 90..

hergün süpürülen,tozu alınan,hergün 2 makina çamaşır yıkanan,asılan-kurutulan-toplanan-katlanan-ütülenen ve annemin deyişiyle " tozda bereket kalmış kızım,ben 50 senedir başa çıkamadım ,sen mi başa çıkacaksın" cümlesinin can bulduğu " heyy senin derdin ne dostum,canın cehenneme" bi ev :)

artık " gerektiği gibi olmamasından" mütevellid katılmadığım bi takım toplantılar..

cart cart kart çektiğim internet siteleri ve marketler..

onların sorunlu,benimse sorumlu olduğum lakin benim onlarda da zorunlu sorunlarımın olduğu tüm insanlar..

herşeye "x" süre ara !

defresip,bibolar,anksiyetik,obsesif kısacası " psikoz" bi ikizler çarpı ikizler olduğum içüüüün, bu " x" süre, 10 dakika da olabilir 10 yıl da ...bilemem..paşa gönlüm nasıl isterse...

eh , maddesiz post olur mu ?

- 4 gün uyumadan geçen oldukça hasta,bunalımlı, sürrealist süreçten ..bittabi bedenim de oldukça hastalandı ve kafa bölgemle ilgili, ( bu kafa neyin kafası, ben de bilmiyorum ) gerek boynum, gerek beyin sapı bölgelerimde yer yer yumrular ve kulak memesi kıvamında şişlikler meydane geldi..doktora beş kez randevu alıp iptal etmem neticesinde, annane usulü, kızgın ütüyü bastım oyalı boncuklu tülbentin üstüne, vurdum muscofleksi,vurdum fastgeli,vurdum feldeni,termoflexi..sardım boynumu,sardım kafamı kızgın kızgın..gözlerim dahil, hareket ettirdiğim her yüz organımla beynimi deşen bu boyun ağrısı bana günlerce çorba ve türevi sulu besinler tükettirince, eh, ortaya da böyle sulu bi uslup çıktı tabiiğğ :)

- sağlığım için yeni ilaçlarıma başladım, iki gün oldu ve daha iyiceyim,şükür..

- askerim Taşkınım, yarın tezkereye geliyor; kardeşim Nunum, asker kutlamaları için bugunden geliyor..iki kardeş yanyana ,ortadaki çatlak abla rolünü oynamak için sabırsızlanıyorum !geri sayım başladı, geriğğğ :)

- uzun zamandır yapmadığım birşeyi yaparak, ilk göz ağrım Tahatoş ve 1 yaşına yeni girmiş ,abisinden kaçarken yürümeyi öğrenen ( evet, hahahaahaa) kardeşi Emirtoşu ziyarete gittim..1 numara ile 1000den fazla fotomuz varken ;
"kaka yaptı" ," civciv sevdi", " su içti", " gak dedi guk dedi".. anılarımız çarşaf çarşaf belgeliyken, 2 numara ile doğum ve bikaç aylıkken çekilen başkaca fotomuz yok ve bu çılgın beybi ilerde sormaz mı adama,
" la ağbimlen yedi-içti-sıçtı fotonuz dünya kadar,benlen niye yok,yoksa beni sevmiyonuz mu"
derse naparım ??

- SebaMed 'den bikaç kutu sıkılaştırcı yüz kremi ve bikaç kutu hassas ciltler içün bebe sabunu alınca, abartısız 20 kutu küçük boy ürün yolladılar..neden bikaç kutu sıkılaştırıcı krem sorusuna cevaben : anneler günü: annem için.. kendi cildime: yatırım için ;toplamda 5 kutu aldım, 5 kutu da bebe sabununu stok ettim..fotolu motolu bi post yaparım daha sonra..

- afircan mango'ya dadandım bu ara..maurers devri benim bünyemde bitti zira artık bana etki etmiyor..mangoya yeni başladım, kapsülün içi bildiğin bitki tozu dolu, tam güven sağlamasa da bu bitkisel karışım; yine de ek bir hizmete ihtiyacım var yine :S
gelişmeleri yazarım..

- hergün 80 gram çikolata yiyorum..
( oha' lara feedback yapmiiciim :)

- bim'İn ,kendi adıyla müstesna ürünleri olan bueno çikolataları, mozaik keki, badem şekeri drajelerinin bağımlısı olduk..evde hergün 1 er kilo tüketmesek acımızdan ölüyoruz ! ( african mango içiyorum dedim ya yav :))

- küp küp doğranan patates,patlıcan,biber,soğan,domates,sarmısak kavrulup, içine bi küp kesme şeker, bi tutam tuz ve biraz kaynar su eklenince harika bir bahar türlüsü oluyor..bu ara en sevdiceğim bu ! yanına bi de koyu koyu cacık..soo..good..))
ay, sakın biberleri küp küp doğramaya kalkmayın.. biberlerden kareler kes, birbirine yapıştır, küp şekli elde et derken beş saat sürüyo :)

şimdilik bu kadar..



ilk yorum kimden gelicek ben biliyorum ve o yorumu yazan kızçeyi ,,çok aylavyu kuran çarpsın :)


2 yorum:

zoitsa dedi ki...

hahaha biber sevmedfiğimden küpleme olayım da ortadan kalkıyo süper bi pot olmuş:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

EHUEHEH ZOİM :)