18 Mayıs 2012 Cuma

yummy!



geçtiğimiz birkaç hafta içinde kocaman iki hediye pakedi kazanmak suretiyle musmutlu oluverdim !

ilki, kozmoda adlı firmanın sponsorluğunda, çok sevdiğim blogger dostlarından fıstık deepbeauty  vasıtasıyla kazandığım kozmetik pakediydi..


DEEPBEAUTY 'NİN HEDİYESİ



ikincisi ise, uzun süredir severek takip ettiğim, pakedimi taa Almanya'lardan bana yollayacak olan passionistaa 'nın hediyesiydi..

PASSİONİSTA'NIN HEDİYESİ..
hem tarihe not, hem bu iki değerli blogger arkadaşıma buradan da teşekkür etmek amacıyla ,fotoları paylaşmak istedim sizlerle..

kullandıkça ara ara yorumlarım ürünleri..



                                   kozmoda/sevgili Özge'den gelen pakedin içeriği / benim çekimim..








                                                         herkese bol şans, herkese güzel haftasonları !


3 yorum:

özge dedi ki...

güzel günlerde sür sürüştür tatlım:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

çok teşekkürler tekrar fıstıkım !

Geleneksel Türk Mutfağı dedi ki...

Oh ne şanslısınız:(
bana da bir gün vursa bu kısmet:)