9 Haziran 2012 Cumartesi

ber-bad!

besbeter, besberbad,çok very bad durumdayım, el-aman..

ne oluyor bilemiyorum..
1 hafta içinde, hem de onca bakla,sarmısak,ıspanak vs yiyerek tam 4 (döööört) kilo almışım.geçen sabah tartıda şok yaşadım!
acil ,ödem atıcı çaylar aldım, avuç para verdim, 9 otu karıştır, her öğün taze demle.. iç-iç-iç-kova-kova-kova..
üstüne,yeşil çaya başladım, nerdeyse 1 günde 25 li paketleri bitiriyorum o derece !
hayatım kettle ile wc arasında geçiyo.

artı : karnımın şişi azıcık indi..
eksi: tuvalet kağıdı takmaktan bıktım!

tırnaklarım, yemin edebilirim ki, hayatınızda gördüğünüz ( niye böyle bi rezaleti görmek istediyseniz )en rezalet tırnak!
şuan bu postu sırf sinirimden, kendime öfkemden yazıyorum!
yazamıyorum desem daha doğru, zira köküne kadar yediğim kan revan içindeki tırnaklarım ( hala varmış gibi tırnaklarım diyorum bide) resmen parmaklarımı ağrıyoo!

cildim harap durumda!
ne oluyor bana ,inanamıyorum !

30 yaşına kadar çıkarmadığım ne kadar sivilcem çıbanım varsa hepsi yüzümde, özellikle boynumda !
kıpkırmızı ve şiş şişler..

kendimi bu kadar kötü hissettiğim bi zaman dilimini hatırlamıyorum desem abartı olmaz..

hayatım tepetaklak, kilolar,tırnaklar, dipleri birden uzayıveren sanki 5-6 aydır dip boya yaptırmamışım hale gelen, uzadığına ilk kez sevinmediğim ve kovalarca gliss repair döktüğüm saçlarım !

boynum sivilce dolu ve batıyolar ya, kaşıycam ,tırnak diplerimin sızlamasından kaşıyamıyorum...

bi insan kendine bu kötülüğü niye ve nasıl yapar ?

sırf tarihe not olsun diye yazdım..arada okur, bidaha bu hallere düşürmem elimi kolumu..

hööh!

8 yorum:

SKINNY dedi ki...

benimde 30 yasinda basladi cene etrafinda sivilceler ama doktorlarin verdigi kremleri kullanirsan gecer. Benim ki ara ara tekrarladi. kil maskimi cikmaya baslayan sivilcelerim uzerine surup butun gun bekletiyorum tabiki evde oldugum gunlerde. buyumeden kayboluyor. Istersen markasini da yazarim cok ucuz ama amerikadan aliyorum ben. Turkiyede ayni markayi bulmasan bile killi maskelerin birbirine benzedigini dusunuyorum.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevgili skinny,çok teşekkürler kıymetli yorumun için..
amerikadan ürün getirtme olayımız çok zorlaştı, sanıyorum ne kil maskesi benim durumumu düzeltir ne de amerikadan kil maskesi getirtmeye değer.

biokimyamın fakrlı bir boyutta yol aldığını düşünüyorum şuan. içtiğim bitki çayları, vucudumdaki iltihabı- ki var- belki sivilce ve çıbanlar yoluyla atıyordur..

12 hziranda zaten amilyat sonrası için genel ultrason-tomografilerim olucak. doktorumla konuşacağım bunları.

çok teşekkürler güzel yorumuna tekrar..gelişmeleri yazarım.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

bir de, skinny, senin profiline ulaşamıyorum. blogun vs var sanırım ama ben görüntüleyemiyorum ://

SKINNY dedi ki...

haklisin bir sekilde oynamisim profilimi bozmusum sayende duzelttim.

özge dedi ki...

ay canım bir yok oldum sana neler olmuş böyle yahu, toparla hemen kendini yoksa gelirim oralara ona göre hııııı:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

çok tatlısın özge...bak bidaha kaybolma .))

sen iyisin inşallah canım..

annenleri geçirdin herhalde..Allah kavuştursun, ayırmasın, sağlıkla birlikte etsin sizi inşallah, ne diyeyim :S

görüşmek üzere..çok güzel bir hafta idlerim..

Judy Abbott dedi ki...

aynoldu böyle canım ya? o zayıflama ilaçlarını kullandın kafana göre , çok zararlı onlar, o yüzden olmasın?
doktora gidecek misin peki?

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sorma judycan sormağğ
vay bana vaylar bana.
bi haftada 5. kilomu alıverdim. salı gunu dr kontrolum var, ultrason tomografı olayım var . ilk iş bunları konuşucam. çok sinirlerim bozuldu. haplarla alakalı olabilir, hemen anlatıcam dr.uma..sağol kuşum..