1 Haziran 2012 Cuma

bitenler # 14



bir bitenler ile daha karşısınızdayım.
ulen hamile misin, falan diye sormuşsunuz yorumlarda; içimi hoplattınız. yoğ öle bişey, esprinin kakasını çıkarmışım; alt tarafı lokmadır-lordur, ev hanımsal şeyler yaptım, çok heycanlıyım demek istemiştim :)



1- gliss total repair 19 şampuan : yıllardır vazgeçemediğim, dönüp dolaşıp arada aldığım şampuan.


2- gliss oil nutritive şampuan : arada aldığım, bu sefer Emingil'e kakaladığım şampuan.

3- 8*4 deo : banyo koku spreyi olarak hayata gözlerini yumdu.

4- flora pamuklu çubuk : göz makyajlarımın vazgeçilmez öğesi artık.ipek marka aldım bu bitince.


5- sebamed intime wash : vazgeçilmez hususi şampuanım.


6- neutrogena parfumsuz el kremi : yenisi geldi,parfümlü olarak.bunun içinde az vardı, çöpe salladım.

7- dove onarıcı şampuan deneme boy: güzeldi, ihtiyaç olsa alınabilir.

8- sebamed bebe kompakt sabun : enfes! 4 pakedim daha var. hassas ciltler için 10 numera 5 yıldız temizlik.

9- dove sabun : evde en çok alınan banyo sabunu.

10- signal white now : stok yapmışım mübarek! her postta bi kutu var illa.

11- sebamed şampuan : deneme boy, 3 yıkamalık. elimde daha 6-7 kutu var,Emingil'e kakalanası:)


12- cottomia disk pamuk : bir kipa indiriminden. kalitesiz ama gideri vardı yoklukta:)


13- ipek disk pamuk : gayet güzel. şuan apaks kullanıyorum yine.


Hiç yorum yok: