23 Haziran 2012 Cumartesi

bitenler # 15


epeydir yazamadım..sağlık sorunları, hayati boyuta taşınan uyku sorunları.. yine de vakit bulunan ve keyif alınan gezmek tozmak, alışveriş, doğum günü hede hödöleri ve hediyelerim,denize ayak basmanın verdiği güzel his, hafif bronz ten, altın sarısı saçlar ..
uvv beybi ,hahahahaha :)

 16 haziran'da 30 yaşıma ( 3 onluk :) girmenin verdiği dayanılmaz hafiflikle, 30 yaş sendromuna resmi olarak girmiş bulunmaktayım..

                             


şu fotoları küçük küçük aynı kareye sığdırma işini, foto programlarından başkası yapamıyor ne yazık ki..blogger'da keşke böyle bir özellik olsa ya da sizlerden biri bana bu işin kolayını öğretip bi güzellik yapsa..



zaman su gibi akıp geçiyor..biten ürünleri, ha bugun ha yarın postlayacağım derken, az önce bi hışım fotolayıp, diğer postta yeni alınanları ve genel ; ne yaptım ne ettim'leri yazmak üzere bloglamaya başlıyorum canlar !


1- excipial hydro losyon : bloglarda su gibi kullanılan,e tabi benim de eksik kalamayacağım,alıp tükettiğim bir ürün.. ben su bazlı olanını aldım; daha hafif olur düşüncesiyle; ki yine su bazlısını alacağım..
nemlendirmesi gayet iyi.. 5 liraya ve ilaç niteliği taşıyan bir losyona her zaman yer var dolabımda.. foş foş sürüp bitirdim, yaz sıcaklarından beridir duş sonraları..

2- nivea dry comfort roll-on : çok severim, she ile dönüşümlü kullanırım..cam şişe,ve her kol kaldırışta burnuma gelen nivea kokusu ve temizlik hissi..

3- neutrogena yoğun bakım kremi : kaçıncı kavanoz bilmiyorum.. hem ekonomik hem de yoğun nemlendirme..yeni açtığım bu kavanozu ,iki gün içinde deniz sonrası duşlarda foş foş sürüp bitirdim,oh.

4- gliss ultimate repair :  5 puan 10 yıldız!
 hc complex 19 'dan sonra ( hc bir yağ idi ve bekletmek gerekiyordu tabii) asla vazgeçemem,dediğim bir saç ürünü oldu..kaygan,yağ gibi taranan saçlar, yoluk yoluklarımı düzelten kıvam, mis gibi koku, 15 lira fiyat..bitmeden önce yedeklemek için ,nereye baksam da kavanozunu bulamadım ve normal krem şeklinde olanını aldım..ilk bulduğum yerde stoklayacağım..nereye baksam bu siyah seri kavanozun olduğu sıralar hep boştu !demek ki çok satıyor!

5- palmolive koku giderici sıvı el sabunu : vazgeçilmez diyebileceğim kıstasta bir sabun ! günde 50 kere el yıkarken, bu rakamı 500e çıkartan nefis kokulu bir şey! parfumu çıksa anında alırım, o denli sevdim ..deepbeauty'ciğime de önermiştim hatta.. koku mükemmel..soğan sarmısaktan sonra bile elleri bi yıkamanız yetiyor..hem banyo hem mutfak sabunu kısacası..

6- sebamed intimate wash : trilyonuncu kutu bitti..yenisi çoktan beşli paket olarak alındı ve kullanılmaya başlandı..

7- apaks disk pamuk : bim ve a101 ürünü..her uğradığımda alıyorum, kumaş dokulu, gayet iyi..

8- sebamed bebe compact sabun : muhteşem bebek kokusu, hassas temizleme ve yağ gibi kayma özellikli bir sabun. tek kötü yanı çok çabuk bitmesi..bir bar, 10 banyo dayanırsa, kar..beşli paket almıştım,son 3teyim..

9- vazelin : ponza sonrası ayaklar için..eşimin bazı ayakkabılarını da hafif parlattığım oldu, tavsiye ederim.. deri ayakkabılaırnızı hafif yağlayıp süngerle parlatabilirsiniz..arabanın torpidosunu da sıklıkla yağlarım,özellikle yaz aylarında

10 - loreal preference renk yenileyici saç bakım kremi : annemden çarpmışımdır muhtemel, saçlarımı çok kolay taradı.bir kutu boya ürünü olduğu için satılmıyor lakin satılsa da zaten almazdım :)

11- loreal excellance krem : yine bir saç boyası ürünü..bikaç tane tükettim bunlardan..kolay saç açma amaçlı..

12- signal white now : ben bıktım yazmaktan, siz bıkmadınız mı okumaktan bunu..amma stok yapmışım, fırçala allah fırçala,son pakedi bitirdim !

13- dermalogica barier : muhteşem bir şey bu! kaçıncı paket bilmiyorum,ara ara elime geçiyor ve bayılıyorum bu hisse! paracıklarıma kıyıp alacağım bundan ! harika nemlendirme, harika cilt yenileme..

14- grassroots super anti oksidan jel : bu tester'dan da bikaç tane vardı, ara ara sürdüm..nemlendirmesi çok iyi..dukan diyetiyle orda burda okuyup tanıdığım goji berry yemişi ve nar özleri içeriyor sanırım..ismi çok uzun ,hepsini yazmak zor geldi :) almayacağım lakin biryerlerden yine çıkarsa sürüneceğim bir hedehödö :)

***

bir bitenler postunun daha sonuna gelirken herkese çok güzel haftasonları diliyorum..xoxo!



3 yorum:

özge dedi ki...

evet canım yoktun bir süredir, gözlerimiz yollarda kaldı,30 yaş sendromumu bence en güzel yaşşşş:) tadını çıkar:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

HEHEHE OYLE MI DERSIN OZGECIKK
TADINI CIKARTIRIM INS :)
GUZEL HAFTALAR FISTIKIM!

sevda s. dedi ki...

wuuuuu, ne kadar çok şey bitirmişsin canım :)