30 Haziran 2012 Cumartesi

kısa kısa diye başlarım, uzun uzun olur ://

her zamanki gibi yazacak çok şey oluyor ve her zamanki gibi üşeniyorum..

- kilo durumlarından bahsetmek istiyorum..geçtiğimiz yakın dönemde, bir hafta içinde tam 7 kilo aldım, rakam 7 ye ulaşmadan bahsetmiştim sanırım blogda..10 gün sonra 7 kilo sabitlenmiş ve kahrolmuştum..çünkü bir sebebi yok, hergün bi kuzuyu çevirip yese insan bu kiloyu alamaz..iki günde de 2 kilo veriverdim, anlayamıyorum ne oluyor bedenime:// üzülüyorum, zaten kilo sorunum hep var, bir de şimdiye dek olmayan şeyler olunca korkuyorum..zayıflatıcı 9 hayat bitki çayını aldım, sanırım bir parça da olsa faydasını görüyorum..

bu arada,gereken dr. kontrollerinde bu durumdan da bahsedince, 3 temmuz'a ,babalar gibi emmeli gömmeli, lavmanlı narkozlu tomografili momografili bir kontrol verdi cerrahım! o gün gelip geçsin, bakalım neler olmuş vucuduma,anlatırım yine..

- "böyle birşey olsaydı asla yaşayamazdım; yaşardım ama dayanamazdım; dayanırdım ama nasıl geçerdi günlerim.." dediğim olaylardan bir kuplesini çoktan verdi rabbim,oldu;gayet oldu; gayet yaşanıyormuş!
( dip not: odun yanınca kül- adam yanınca kul olur inşaallah)

- geçen hafta Saroz körfezine gitmek suretiyle, rüzgarlı falan da olsa denize ayağımı sokmuş bulundum..ondan önce ve sonra sadece yarımşar saat güneş banyosu yaptığım halde, 30 yaşıma kadar bronzlaşmadığım kadar bronzlaşıp,soyulmadığım kadar soyuldum ! fotosunu çekip koyucaktım, ivreençç demeyin diye yapmadım bunu.. insanın omzu, sırtı soyulur dimi ? el bileklerim ve totom bile 3. ye soyuluyor; görsel çok şaşırtıcı !

- yazın sıcak banyo hiç çekilmez lakin bu sıralar yine keselenmeye taktım kafayı; soyulma olayım da olunca..cork cork nemlendiriciye boğup kendimi,kutularca bitiriyorum.. amma çok krem varmış orda burda, zoim son postunda aynı şeyden bahsetmiş..alıp alıp kenarda dursunculardanız vesselam!

- bir can dostumun başına olmayacak cinsten işler geliyor üstüste..onu dinlerken bikaç yerde nefessiz kalır gibi oldum; Allahım yetiş, diyorum, yetiş ! ama biliyorum ki zafer sabredenlerindir!


- kardeşim numnum üni. tatiline geldiğinden beri sık sık kalıyor ,bana yoldaş oluyor akşamları.. geçen yaz da ona çok alışmış ve kış boyu, hep koltukta yanyana cips poşetleri arasında oturduğumuzu kurmuştum..bu yaz yine alışıcam, o yine kış başı dönecek..ayrılıklar, sağlıkla, gerçek amaçlar için olduğu sürece katlanılıyor ne de olsa değil mi ?

- babamın doğum günü hediyesi olarak ladığı fantom pratik uzun saplı süpürgemden delice memnunum.. koca süpürgeyi ,amilyat yerlerim gerilmesin diye, zorlanmayım diye kullanmamı istemeyip bu inceliği gösterdiği için Allah onlardan razı olsun..hunharca kullanıyorum süpürgeyi..sabah gözümü açıyorum, " ahaa süpürçem ben, negzel.." diyorum karikatür fırat gibi.. horş horş, fırr fırr gezdirip duruyorum süpürgemi..

- eşimden,dostumdan,ailemden gelen doğum günü ganimetleri..ilerde çocuk mocuk yaparım, blog dünyası hala duruyor olur; anı kalsın burda istiyorum bu tip şeyler..

- dün, kendimi gebertmek suretiyle derin bir yaz temizliği yaptım..camları sildim,tüm halıları kaldırdım, heryeri toz aldım, heryeri defalarca süpürdüm,bulaşık,çamaşır,balkonlar vs derken akşam resmen yorgunluktan uyuyamadım..çok aceleci, çok sabırsız, bir işi hemen olsun bitsin isteyen ve ayrıntılarla hayatı kendine zindan eden yapımı, bazen ikiye ayırıp dna'larımı kızgın yağda sotelemek istiyorum!

- bu gece şık olmak istediğim bir kına gecesi, yarın erkenden gitmek istediğim bir Erikli -deniz günü var..kuyruklu eyeliner, dipliner çekmeye elim accık alışsa da, bloglarda pürüzsüz ve güzel kuyruklu eyeliner çalışmalarını görünce mest oluyorum !

- otacı'nın bronzlaştırıcı kremini aldım bim marketten.10 liraydı koca kavanoz..memnun kaldık lakin acaba beni ve kardeşim numnumu bu kadar soyan acaba bu krem mi, diye düşünüyoruz..kullanan varsa bi ses versin arkadaşlar..

- yaz gibisi yok yav..
at balkona bi kova su..ser çamaşırları,mis..tepede kuş yuvası yap saçı, açık camların yanına uzan dergiyle,tv'yle.. kaldır halıyı paspası..soğuk parkelere bas temiz temiz..yemek derdi desen, kızart biber, patlıcan..yanına koca bi kase buz gibi yoğurt..oh..
doğalgaz faturası yok..üşüyenler yok, sıcak için çözümler sanırım biraz daha kalıcı..bir de köpeciklere koyduğum su kaplarını alıp çöpe atmasalar..be hey cahil, eğildin madem o kadar temiz pak su dolu kabı almaya, akşam yerlere attığın çer-çöpü de alsana ! ( sonsuz küfür.....)


güzel bir günün ardından..

gündüz süpriz doğum günü kutlamamın ardından dışarı çıktığımız bir andan; kardeşim ve kelebeğim.


                              

sevimli kelebeğim/ manevi kızımın doğum günüm için elinin kalıbını çizdiği, iki satır yazdığı ve o minnak duduşlarına ruj sürüp öpücük kondurduğu kartım ve silikon fırın eldivenim..

doğum günü pastam- 1

doğum günü pastam- 2





3 yorum:

özge dedi ki...

ohhhoooo bir dolu şey yaşamışsın canım neler neler olmuş böyle bir çırpıda okuyuverdim:) yeni yaşın kutlu olsun tatlım, nice nice güzel yaşlara inşallah,kocaman öpüyorum,muck:)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel yazıyorsun, seni okumak keyifli :) Doğum günün kutlu olsun. Yengeç burcu musun?

mete han dedi ki...

Yararlı paylaşımlarınızla bize yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz.Dell teknik servisi firması olarak başarılarınızın devamını dileriz.