10 Haziran 2012 Pazar

MAC cosmetiks - evimde workshop :) MAC ürünlerim -toplu post- ve aldıklarım..



ALDIKLARIM : MAC TURQUATIC PARFUM VE GLITTER&HOLIDAY KOLEKSYONUNDAN mac 129 SE ALLIK FIRÇASI.
sanki hergün makyaj yapıyormuşum gibi, deli gibi para saçıyorum mac'tir, sally hansen'dir.. olmuşken tam olsun, artık yaş 30, iyisi olsun ;mantığı güdüyorum..canıma değsin, güle güle kullanayım :)

***
bundan sonraki fotoğraflar, kendi çekimim olup, bana kendimi özel hissettiren, çok keyif aldığım,evimde gerçekleştirdiğimiz harika bir "makyaj artistliği" çalışmalarından kareler :
..


 

                                     





                                     




Ataköy a plus avm, Mac mağazası müdüresi ve finalleri biten Numnum kardeşim, dün misafiirimdi..Müdiremin tüm malzemeleri yanındaydı, aynı zamanda çok genç ve yetenekli bir mua, benim sarışın çıtırım ! ve dün, evimde, hiç üşenmedi, herşeyi yaydı döktü ve abartmış olmam,gerçekten kişiye özel, muhteşem bir workshop sundu bana. akşamüstü atıştırmalarımız ve kahvemiz sonrası,şık ve samimi bir tekne davetine katılmak üzere ayrıldılar..ve sabah 6 suları kapımı tıklattılar tekrar :)

biz 3 çılgın çakırkeyf kız, öğlene kadar uzun bi kahvaltı eşliğinde ,sıfır uykuyla, hafif dumanlı ama hala muhteşem görünen mac makyajlarımızla, tadı damağımızda kalan bir muhabbetin dibine vurduk..
bu arada, zaten sıklıkla almadığım mac. ürünlerini,online ya da mağazalardan internet yoluyla edinmek yerine, müdire kardeşim/ biriciğim ,T.dağa geldikçe getiriyor siparişlerimi.. İst. gittiğimde kendi çapımda sağlam bir Mac çeyizi düzdüğümden beridir, fırçaları, farları," is that!" dedirtiyor.. rimeli hariç ; o kadar kusur, kadı kızında da olur..mac ürünlerinin çoğu, benim görüşüm, verdiğim her kuruşu hak ediyor.. " kalite,kendini şüphesiz belli ediyor" diyorum..


gelelim parfüme..
harika bir kokusu var..Müdire hanımı ve benim biricik aristokrat kardeşimi, Marc Jacops'dan, Bvulgari'lerden,Chole'lerden gayrisi kurtarmadığı içün, " gayet uygun fiyatlı" dedikleri ama kardeşim aldığında ve onda ilk kokladığımda çarpıldığım içün bu arzu nesnesine 109 lira bayıldım..
fırçam ise, bir mac kolesksiyoneri olmadığım için ve önemli olan, ergonomik /standart özellikli iyi bir allık fırçası edinmeyi istiyor olduğum için Glitter Ice Holiday serisinden 129 SE, adlı bebeği aldım bir de.. bu da 70 lira civarında..


daha önce aldığım ve çok severek kullandığım Mac ürünlerim ise şunlar : 

( 1 adet prep prime - 1 adet lipglass - 1 adet allık- 1 adet terracotta far- 1 adet krem rengi ışıltılı far- 1 adet göz fırçası- 1 adet glitter makyaj çantası- 2 adet göz kalemi- 2 paket makyaj temizleme mendili / bir pakedini henüz açmadım kıyıp da )

gelirken yolda ve kullanırken evde biraz canlarına okudum tabi :( fotolar epey kullandıktan sonra çekildi ve toplu bir Mac postum olsun diye ertelenip durdular..kısmet bugüneymiş..

kalemlere bayılıyorum..sürümleri çok güzel ve renkler harika!

standart pembe renk bir allık..


çift renkli ,en sevdiğim ve yere düşürüp paraladığım farım :( simli krem renkli olan kısmının çoğunu tükettim..


valizimde kırılmıştı, ne üzülmüştüm..kopan parçasını çok tozuduğu için ayrı bir kapta saklıyorum..özel geceler için, göz renklerime uygun, bol ışıltılı, çok kalıcı bir far..

çantam.. içindekiler mağazadan eşantiyon göz ve dudak makyajı için birer kullanımlık fırçalar ve fondoten pedleri..


işte bunu tek geçiyorum..harika bir fırça..


wipes.. gereksizdi, bir daha alsa almam..çok para,yazıktır :(

prep + prime, tam bir mucize..cildini tam anlamıyla kaymak gibi yapıveriyor insanın.. muhteşem bir baz..


                lipglassı severek sürüyorum.. kalıcı ve nude tonlarda, standart bir renk.herşeyle uyuyor..






herkese mutlu pazarlar ve çok güzel bir hafta olsun inşallah..



11 yorum:

öz'üm dedi ki...

kendimi paçoz hissettim..rujumun markasından bile haberim yok...

Bouquet de Fleurs dedi ki...

MAC ürünlerine BA-YI-LI-YO-RUM :))
Fircalari olsun, aliklari, rujlari, hepsi sahane :)
Sana fixing-Spray´yide tavsiye edebilirim, makyaj daha kalici oluyor :)

Bende beklerim bloguma :)
Sevgiler
Seda

http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

özge dedi ki...

çok şanslısın tatlım,hepsini güzel günlerde sür sürüştürrr:)

Judy Abbott dedi ki...

MAC Springsheen allığım bitti ne yapacağım bilmem. Çok seviyoruma amma pahalı meret. makyaj bazına ben de bayılıyorum. Onun dışında birkaç rujum ve farlarım var. her koleksiyonu toplamak isterdim tabii ama olanaksız.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özüm, saçmalama len. sanki ben herşeyimi markalı mı alıyorum? hepimizin iyi-kötü- adını seçmeen farkında olmadan sürüverip evden çıktığımız nice ürünlerimiz var. sen o şık şıkırdım elbiselerin ,havalı saçınla tozunu attırdın baloların :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

buketcan:) hoşgeldin safa getirdin yorumunla..fix plus ve fixing spray,evet denediğim ürünler arasında.. lakin dediğim gibi bi mac manyağı değilim,çok beğenmekle birlikte..sürekli makyaj yapmadığım için çok ayrıntıya girmiyorum..temel parçaları aldım, bi postum olsun istedim..aylardır yapıcam bu postu, bitmeleri yaklaştı :)
güzel yorumuna teşekkürler..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özgecimmm, yokluğun çok belli oldu, biliyo musun ?

hergün kaç kez tıkladım bloguna, ha bugun ha yarın..nihayet sahalara geri döndün..

hayırlı sevınclı ayrılıklar olsun hep ..

çok teşekkürler, en güzelleri senin olsun fıstıkım!

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

judycan, yüzde 50 indrim günleri oluyor sanırım. ben rastlayamadım ama allığını yenilemen için süper düper bi fırsat olur..çok pahalı meretler evet ,aman benim de bidaha veresim yok bu paraları..arada istiyo insan, bi gaza geliveriyo içgüdüsel:)

naıslsa uzun süre kullanılan bi ürün allık..hele ki indirimle alırsan hem bütçeyi sarsmaz hem de başka allığa alışmak zorunda kalmazsın.

senin wonder womanların vardı pek iyi hatırlıyorum o postunu..ne severek okumuştum..

viva dedi ki...

Mac Teddy´i bende cok sevdim, bayagi sIk kullanmaya basladim, bu arada liste´yi kalem/eyeliner ekleyim bari unutmusum ; )

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

teddy çok iyi bi renk evet vivacım..
hayret nasıl birşey atladın, unuttun sen :))

düzenli bloggerim benim :)

SKINNY dedi ki...

makyajin bitmis halini bir gorseydik. Bize iyi bir ornek olurdu. Ben lipglass numarisini merak ettim boyle nude bir renk ariyorum. Birde goz kalemlerin begendigin renkleri yazarmisin? cok detay sordum galiba...