5 Şubat 2013 Salı

pişt..

şaka gibi.. en son 29 ağustosta post yapmışım.. sonrasında iki klip ve kalanı bumerang reklamları.. okuyorum, nadiren yorum yazıyorum ama blog ataleti asla yakamı bırakmıyor.. neler neler olmuş bloglarda, vay anasını.. tam 5 aydır yazmamamın sebebini yazıp kaçayım : PANİK ATAK ! amilyattan sonra tam 8 ay hastanelerde, acillerde,kardiyologlarda ve psikiyatırlarda geçen uzun dönemden sonra teşhis konuldu ve "bu bela hastalığın pençesinde kıvranıyorum" ,tabiri, gerçekten yerine cuk oturuyor.. bir bitenler postu yapıcam, oku oku bitmeyecek..yaz ve sonhabar boyu biriken biten ürünleri fotolamam bile yarım saat aldı.. onun dışında face ve twitter heaplarım sürekli güncel; cep telefonunun pratikliğinden mütevellid.. cep telim yine arızalanıp servise yollanınca, tilki misali döndüm ben de kürkçü dükkanıma :)) şimdilik selam eder; büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden, akranlarımın böbreklerinden öperim :))

1 yorum:

Çiğdem dedi ki...

Geçmiş olsun, hızlı geleceksin belli :)