3 Nisan 2013 Çarşamba

biten ürünler # 16

aylar oldu ne post yazabildim ne de biten ürünler postu yapabildim ki ; en sevdiğim bölümdür bitenler listesi.. tek tek yazmak çok zor geldi şuan inanın.. lakin bol bol ıslak mendil,şampuan,saç bakım kremi ve diş macunu bitirmişim.. makyaj kozmetiği adına sadece rimel ve makyaj bazı bitirmişim.. MAC makyaj temizleme mendili harikaydı ! son ve 2. pakedimi açtım; tekrar 100 lira gibi bi rakam ödeyip almam bir paket ıslak mendile lakin aloe veralı yapısı ile gerçekten cildi ve makyajı hem temizliyor hem nemlendiriyor.. kipa'nın ıslak mendillerini çokça kullanmışım, disk pamukları da.. eşime ait bir de adidas deodorant var.. bol bol roll-on bitirmişiz.. toni&guy fön öncesi serum da gayet güzeldi..şuan hacim veren saç maskesini kullanıyorum toni&guy'dan; henüz bitiremedim çok bereketli bir ürün.. HC HAİR CARE COMPLEX saç bakım yağından zaten çok memnundum,2. şişeyi açtım bile.. sadece fotolarıyla yetineceğiz bu post;zira bunları ben yükleyip hazırlayana kadar bir bu kadar daha ürün bitirdim.. en kısa zamanda görüşmek üzere..xoxo..

Hiç yorum yok: